söndag 3 december 2017

VIP-Event med Alberts Städ, Löfbergs Lila & Spoton

Förra veckan var jag inbjuden till ett VIP-event i samarbete med Alberts Städ, SpotOn och Löfbergs Lila. Jag och några till speciellt utvalda VIP-bloggare samlades hos Löfbergs Lila Rosteri & Kaffebar på Kungsgatan 3 i Stockholm och det blev en härlig kväll med mingel, underbara smakupplevelser, kaffeprovning, tävlingar och flera proppfulla goodiebags så vi knappt tog oss hem! Kvällen började med bubbel, mingel och goda tilltugg från Matsällskapet.
Löfbergs Lila höll även en kaffeprovning med oss och kaffetunna som jag är så passade det mig utmärkt och det blev en bra avslutning på en fantastiskt trevlig kväll där jag lärde känna flera nya trevliga bloggare!
 
Fler och fler av våra vänner och grannar använder sig av hemstäd men vi har ännu inte provat det men guuud vad lyxigt det skulle vara! Jag är faktiskt väldigt sugen att testa Alberts Städservice som erbjuder bl.a. både storstädningar och fönsterputs, två trista saker som man gärna slipper! Alberts lyfter också tydligt fram att de erbjuder både trygghet och kvalitet till låga priser och har självklart Nöjd-kund-garanti. Värt att testa, eller hur? Spoton Hotel & Sportsbar kommer jag och familjen att checka in hos när vi besöker Göteborg till våren, det ligger granne med Liseberg så det är ju helt perfekt!!!

Inga kommentarer: