torsdag 30 november 2017

Bär dem du älskar mest runt din hals!

Nu ska jag ge er ett jätte bra julklappstips för det är ju jätte roligt att ge bort något personligt och unikt!
Amanda Egilson är en super gullig tjej som designar och tillverkar unika smycken. Hennes företag heter Namnsmycken.com och när man köper ett smycke av henne så är det även en investering i ett genuint hantverk som förmedlar kärlek, närhet och glädje. Det handlar om en vackrare vardag med bestående minnen av kärleksfulla relationer. Alla namnsmycken görs för hand efter din beställning. Budskapet är valt av dig, det kan vara några vackra ord, dina barns namn eller något som bara ni två känner till. Amanda slår in varje ord, bokstav för bokstav med sin morfars gamla hammare. Jag bär själv ett jätte fint Coin namnhalsband med mina barns namn på och jag älskar det!!!
Det går bra att beställa smycken på namnsmycken.com men om du bor i Stockholm tycker jag verkligen att du ska göra ett personligt besök i Amandas fina butik på Brahegatan 32 på Östermalm och hälsa från mig :-)

Inga kommentarer: