tisdag 26 september 2017

Låt mig få presentera Lucy

Hemma hos mina föräldrar finns det en robotgräsklippare som heter Otto och han och min son Max har en oslagbar relation. Otto är som ett "husdjur" och kompis till Max och i somras hängde Max med honom så mycket han kunde. Eftersom vi bor i en lägenhet så är inte en robotgräsklippare aktuellt men istället testar vi en robotdammsugare! Så låt mig få presentera Lucy:
Eftersom Jocke är allergisk mot pälsdjur så är Lucy ett exemplariskt husdjur här hemma, hela familjen älskar henne och jag måste erkänna att även jag pratar med henne och berömmer henne när hon gjort det hon ska.
Vi är supernöjda med henne och det är så lyxigt att man kan styra henne från en app i mobilen så hon kan städa även när vi inte är hemma. Med hjälp av appen kan vi även lägga upp ett schema för när vi vill att hon ska städa och hon åker själv tillbaka till laddningsstationen när hon behöver laddas och när hon är fulladdad så fortsätter hon där hon slutade. Kan det bli bättre?

Lucy som är av märket Electrolux Purei9 har ett exklusivt 3D Vision System som gör att hon kan navigera utan problem i hemmet och hon går över mattkanter och trösklar (maxhöjd 2,2 cm) utan att fastna. Hon har även en unik triangulär form och en extra borste som gör att hon noggrant kan städa längs väggar, runt möbler och i hörn. Just att komma åt i hörnen och att hon är extra låg och därför kommer in under möbler gör att hon troligtvis är bäst på marknaden! Ikväll har hon visat upp andra färdigheter också vilket gör att jag aldrig kommer att kunna släppa henne, för att leverera lite bubbel klarade hon också hur bra som helst ;-)
Om du också vill ha en egen Lucy så kan du köpa henne hos någon av Electrolux återförsäljare.

Inga kommentarer: