måndag 28 augusti 2017

Julfrukost med Maria Montazami

Mitt första jobb efter 10 veckors semester var en frukostdejt med Maria Montazami. Inte helt fel direkt, jag har träffat Maria 7 gånger tidigare så nu börjar jag känna mig rätt bekväm tillsammans med henne ;-) Hon har i samarbete med Fyrklövern designat en vacker julservis och i och med att det var en julservis som skulle lanserar så gick hela frukosten i julens tecken. Kändes lite konstigt att kliva in i denna julstämning i augusti men jag måste erkänna att det var rätt mysigt ändå.
 
Servisen heter Christmas Moments och den utstrålar tradition, värme och glädje. Porslinets mjuka form bär en sinnlig dekor inspirerad av misteln, som uppmuntrar till härliga julkyssar. Den underbara dekoren med små fina girlanger ger en skön vintagekänsla och allt är illustrerat av Anna Handell. Det finns även en handmålad kant av äkta guld som lyfter fram glamouren.
Servisen finns redan nu att beställa hos Fyrklövern.

1 kommentar:

Jessica sa...

Vilken fin servis och härlig frukost! Längtar efter julen :-) Kram!