måndag 21 augusti 2017

Tjejfest, kräftskiva och parmiddag

Dagarna i Skåne fortsatte med mer cykling, mer Mojito, fler sovmorgnar, mer god mat, mer bad och fler härliga människor! Vi har verkligen haft en härlig vecka och solen har värmt oss nästan hela tiden!
En kväll var vi ut till Ljunghusen till våra vänner Johan och Frida och åt god middag och även Pontus och Alex och Petter och hans tjej var där.
En annan kväll var jag ut med mina vänner Janeth och Tulla, vi åt middag på den härliga och omtalade restaurangen Da Aldo i Skanör och efteråt tog vi en promenad ut till Badhytten och drack goda drinkar. En underbar kväll med mycket skratt!
Vi hann även med en kräftskiva med släkten, alltid gott med kräftor och premiärkräftorna varje sommar är alltid bäst! Tyvärr skulle jag upp tidigt morgonen efter så det blev en rätt lugn kräftskiva för mig. Men mitt mål är att försöka hinna med en till snart.

Inga kommentarer: