torsdag 26 januari 2017

Så här blev vårt badrum!

Nu ska jag tipsa om en enkel, relativt billig och snabb förändring! Ibland vill man inte eller kan man inte måla om eller kakla om och då tänkte jag tipsa om dekorplast! Det finns på rulle som man kan klippa till själv och sen finns det även kakeldekorer som är färdigaklippta och bara att klistra på kakelplattorna. Jag har ju tidigare skrivit om att jag inte tycker om vårt badrum, det är sterilt och trist men tyvärr finns inga pengar till att kakla om så därför beställde jag hem kakeldekor från PaxLux! Så här tråkigt såg vårt badrum ut när vi flyttade in....
 Idag ser det ut så här:
Lite skillnad, eller hur? Förutom att dölja den mörkblå kakelranden som gick runt hela rummet så satte jag även dekor ovanför tvättstället och bakom handdukstorken/toaletten och faktiskt så gav det en helt annan känsla i rummet! Eller vad tycker ni? De passar också jätte bra tillsammans med vår nya badrumsinredning från Vore.se.
 
 
Mina förvaringskorgar från Smartstore Basket med snygga bambulock hamnade också här inne, perfekt att stoppa ner sånt som man inte använder dagligen.
  
Hur tycker ni att det blev? Ge gärna respons!

2 kommentarer:

Mimmis09 sa...

Supersnyggt!

Marie sjöström sa...

Såå snyggt! Och enkel (billig) lösning! Kram