fredag 27 januari 2017

Månadens Testagram har anlänt!

Jag vet att ni är några stycken som funderar på att testa en prenumeration på Testagram och många är därför nyfikna vad den senaste Testagram innehåller. Så här får ni en bild av alla produkter som följde med, sammanlagt 8 produkter:
Först ut att testas var Kikärtsbollar från Risenta, en bön- och grytblandning där endast vatten behöver tillsättas och sen formar man degen till bollar och steker dem, en helt ok middag blev det! Sen har vi AXA Steel Cut Oats som ger en bra frukost om man gillar gröt. En krämig gröt med lite tuggmotstånd och nötaktig smak. Nutrilett Quinoa Nut Crunch Bar innehåller ekologisk quinoa, hallonbitar och mörk choklad. Perfekt mellanmål! Nellie Dellies Mörk choklad utan tillsatt socker är det perfekta godiset för oss som är rädda om våra tänder och hälsa!
Sen har vi drycken Caliente som jag vanligtvis dricker annars också. Jag har alltid några sådana i mitt kylskåp ifall vi får middagsgäster som inte vill ha vin eller öl så brukar vi erbjuda en Caliente istället, bra mycket trevligare och "vuxnare" än att bjuda på läsk eller dylikt. Den är helt naturlig, ekologisk, handgjord i Sverige, STARK och GOD!!!
Clipper är Storbritanniens största ekologiska te-varumärke, jag fick hem ett grönt te med smak av lime och ingefära. Ett gott och friskt te!
Yelli Mindful food med soppa är en 100% naturlig soppa för medvetna människor med en passion för naturlig hälsosam mat. Jag har fått den röda linssoppan och ser fram emot att få prova den. Vileda Power Inox i metall är rostfritt stål som hjälper dig att skrubba bort inbränd och grov smuts när du diskar. Kan användas om och om igen, bara tvätta den i vatten.

Inga kommentarer: