måndag 21 november 2016

Inredningsmaraton

Förutom att jag jobbar som stylist/inredare så säljer jag ju heminredning, dels genom min webbshop men även via Homeparty. Då Jocke jobbar som musiker och därmed mycket kvällar och helger så har jag begränsad möjlighet att vara ute på homepartyn men jag är även Teamleader så jag har ett 20-tal tjejer i mitt team som hjälper mig med försäljningen. Men den här veckan visade det sig att Jocke skulle jobba i studion dagtid och därmed kunde vara hemma med barnen på kvällarna så jag bokade in 8 partyn på 8 dagar! Tjohoo, det är lite kämpigt men så himla roligt och jag träffar så otroligt många härliga människor som jag kan inspirera! Ikväll har jag mitt fjärde party av 8 så jag är halvvägs och det känns jätte bra!
Jag har några datum kvar innan jul så hör av dig om du också vill boka in ett party. Det är ju en perfekt årstid nu att bjuda hem vännerna på lite glögg och pepparkakor samtidigt som jag håller en kortare trendföreläsning och de som vill kan passa på att beställa fin inredning till sig själv eller kanske julklappar?! Kram!

Inga kommentarer: