måndag 14 november 2016

Homestyling och farsdag

Det är fantastiskt med helg men de går ju så fort och ofta är vi så fullbokade med aktiviteter. I helgen har Jocke varit iväg och spelat i både Örebro och i Karlstad så jag och barnen har varit hemma själva. Det har varit kalas och dansuppvisning och idag har jag stylat en lägenhet som det varit visning på. Älskar homestyling och jag hoppas verkligen på ännu fler uppdrag så om ni känner någon som ska flytta och behöver hjälp med styling så tipsa gärna! Lägenheten som är till salu just nu är en underbar etagetakvåning i Solna med 4 balkonger och 5 rum och kök! Som tur var hann vi fotografera balkongerna innan snön vräkte ner så det är därför balkongbilderna ser rätt somriga ut. Idag var de betydligt mer snöiga ;-)
Idag har vi även hunnit med att fira farsdag, dels har jag firat min egen pappa på avstånd och sen har vi firat barnens pappa här hemma. Vi har ätit tacos framför tv:n och det kan jag säga att det inte händer så ofta så när vi gör det så känns det lite festligare. Vi kollade på filmen Djungelboken (finns på Viaplay) och den var verkligen sevärd så den kan jag rekommendera ifall ni vill se en bra familjefilm.

Inga kommentarer: