tisdag 16 februari 2016

Fyrklöverns nya servis Lise

Jag har fått en ny last! Nämligen serviser! Jag pratar hela tiden så mycket om det dukade bordet på mina homepartyn så jag har blivit helt frälst själv och vill hela tiden ha nytt att duka med här hemma! Jag har tre vardagsserviser just nu och en finservis som jag även använder till vardags och även fast jag inte har plats så skulle jag vilja ha ännu en till finservis! En servis att duka fram med vid lite mer speciella tillfällen. Jag har nästan bestämt mig för att det får bli Lace by Lars Wallin med spets och platina men nu fick jag se Fyrklöverns nya servis Lise och det är ju en helt annan stil men helt underbar så nu vill jag ha den också :-)

Imorgon ska jag skriva mer om servisen Lise och då tänkte jag även ge er chansen att vinna den! Vad sägs om det? Vinstvärdet är över 5000 kr! Så håll koll i bloggen imorgon!