måndag 28 september 2015

Bästa veckan på länge!

Hela föregående vecka har min systerdotter Felicia bott hos oss och varit med barnen på kvällarna så att jag har kunnat vara ute på inredningsvisningar. Hon är fortfarande kvar men åker hem imorgon så då blir det tomt :-(
I fredags var vi på Gröna Lund som hade öppet sista dagen för säsongen så det var bäst att passa på. Barnen fick åkband så det blev en hel del karuseller för dem. Vi var kvar till rätt sent eftersom Europe var där och spelade och jag blev rätt nostalgisk när vi stod och lyssnade på dem, förut tyckte jag nämligen att de var så himla bra och hade affischer över hela mitt rum med dem :-)


Sen har vi varit till frissan, shoppat, ätit på restaurang och kollat när Smilla uppträtt med Music Kidz så vi har haft fullt upp men på ett väldigt mysigt sätt!

Igår efter min ZBH-visning så åkte jag hem och svidade om för jag hade fått en fin Bindefeldt-inbjudan till Dr Albans 25 års fest. Alltså han fyllde inte 25 år utan firade 25 år som artist :-) Festen var jätte rolig och där var så många som jag känner och inte sett på så länge så det var super trevligt och ville nästan inte gå hem när festen slutade :-)

Jag har lagt upp filmer och bilder på instagram från festen så ni får kika där om ni inte redan gjort det men här kommer även några bilder som jag lånat av Cawa Media:


Tack bästa Kin och Alban för en rolig fest!


Nu ska jag förbereda inför kvällens inredningskväll, vi hörs snart igen!

Inga kommentarer: