tisdag 29 september 2015

Det dukade bordet i jul

Mindre än 3 månader till jul och varje år säger jag och säkert många av er andra också att i år ska jag vara ute i god tid med julklappar och alla julförberedelser!

Jag tänker nu tipsa om två fina julserviser som går att köpa hos Fyrklövern.se.
Den första har tagits fram i samarbete med Disney och jag tror att den kan passa alla barnfamiljer som vill skapa familjetraditioner. Att se Kalle Anka och hans vänner på julafton klockan tre är ju en av våra mest uppskattade traditioner, nästan lika självklar som jultomten själv. Så att äta på dessa tallrikar varje jul kan bli en härlig tradition för många av oss.

Servisen har 14 magiska Disney-motiv, ett för varje tallrik.
Nytt för i år är att servisen utökats med två motiv ur Disneys just nu mest populära filmer - Frost och Bilar.


För de som inte är så förtjust att duka med Disneytema kanske hellre dukar med den underbara julservisen Åsas Tomtejul. Den är designad i samarbete med Åsa Götander med illustrationer av Anne Rooslien och kan endast köpas genom Fyrklövern.
På det fina porslinet smyger de mysiga tomtarna fram på sin skogspromenad. Granarna tindrar av snö och glimrande äkta guld. Allt i naturens förtrollande färger.  

Servisen är tillverkad i finaste fältspatporslin med inglazed handlitograferad dekor och vackra detaljer i äkta 18K guld.


Vilken servis skulle du välja?

#fyrklövern
#Åsastomtejul
#Disneyjul

1 kommentar:

FRÖKEN M sa...

Jag är nog mer för det "klassiska" och tycker att Åsas Tomtejul är jätte fin!! :)