fredag 11 september 2015

Afternoon Glögg

Har ni sett vilken som blev årets Blossa glögg? Den här gången har Blossa hämtat sin smakinspiration från England. Te av sorten Earl Grey med bergamott från London har blandats med tre noga utvalda viner, te och glöggkryddor, apelsin och pomerans.
Smaken är söt och frisk med glöggtoner som dröjer sig kvar i munnen för att avslutas med en klar citrus- och tesmak. Börjar säljas den 1 oktober och kommer att kosta 99 kr men kom ihåg att vara ute i god tid för den kommer bara att finnas i begränsad upplaga.


Jocke är ute på spelning med två av mina favoritsångerskor här i Sverige, Jill Johnsson och Shirley Clamp, deras pipor går verkligen inte av för hackor och jag önskade att jag kunde vara med dem men det är lite svårt nu när barnen har skolplikt... Snart ska jag gå och hämta mina älskade barn och sen ska vi ha fredagsmys här hemma, det blir nog massa popcorn och någon bra film. Jag bara måste avsluta med att visa mina nya byxor från Love Forever, visst är de coola? Förlåt att jag klippte bort huvudet men det är ändå byxorna ni vill se, eller hur?
;-)


Önskar er alla en underbar helg så hörs vi snart igen!
Kärlek!

Inga kommentarer: