måndag 14 september 2015

Hjälp, jag har för mycket grejer!

Så var den här helgen slut. Jag och barnen har tagit det väldigt lugnt hela helgen och de har lekt med kompisar nästan hela dagarna så att jag haft tid att rensa i förrådet och lagt ut en massa grejer till försäljning. Om ni inte redan sett det så kan ni gå in och gilla min FB-sida: https://www.facebook.com/Niehoff-Stockholm-Zelected-by-Houze-220434724673376/timeline/?ref=aymt_homepage_panel


Jag behöver verkligen bli av med lite grejer för här hemma är det fullt kan jag lova och snart får jag nya grejer till nya kollektionen så hjälp mig gärna att sprida min FB sida och bjud in dina vänner som gillar heminredning. Det finns så mycket snygga grejer och till mindre än halva priset!

Ikväll har Jocke varit ledig och vi har kollat på film och försökt få lite kvalitetstid eftersom detta är näst sista kvällen tillsammans innan han åker iväg till USA på turné i tre veckor! Usch, vet inte hur det kommer att gå, det var länge sen vi var borta från varandra så länge!!!

Vi har även kollat i de nya fotoböckerna som jag gjort, jag gjorde hela år 2014 och det resulterade i 7 stycken böcker som vi har tittat i och tänkt oss tillbaka till härliga minnen. Barnen älskar att kolla i böckerna och ni kan ju gissa att vi har rätt många album i bokhyllan eftersom jag alltid tyckt om att göra sådana. Nu ska jag börja med år 2015 till veckan. Jag har provat de flesta fotoföretag men den här gången provade jag Japan Photo och är super nöjd!

Inga kommentarer: