tisdag 5 maj 2015

En sån här SPA-dag behöver vi alla ibland!

Som mamma är det inte ofta man får till egentid i badkaret.... oftast så slutar det att man har två barn med sig i vattnet eller så står de utanför dörren och bankar för att komma in... men idag har jag haft en hel timme inne i badrummet då jag bara legat i badet och njutit av tystnaden. När jag var på Prat Pr:s pressdag så var Lush också där för att presentera sitt sortiment och då fick jag göra en egen badbomb som jag testade idag!


Den doftade fantastiskt och det var härligt att ligga i det turkosa vattnet och höra badbollen smälta runt om mig och känna algerna som flöt omkring mig i vattnet och boostade min hud.


Provade också mitt nya Schampo och Balsam från Maria Nila och det var också precis vad mitt torra hår behövde! Det var väldigt lättarbetat och doftade också helt underbart!
Tillsammans med doftljuset från Edblad så kan ni ju tänka vilka doftupplevelser jag fick och när jag skrynklig gick upp ca 40 minuter senare så var jag nästan vimmelkantig ;-)


När jag ändå var i rätt sinnesstämning så passade jag på att prova mina nya krämer Cicamed day antioxidant och eye antioxidant som är dagkräm/ögonkräm som motverkar åldrandet och reducerar fina linjer. Jag kan säga så här att de gick fort in i huden och efteråt strålade min hud och den kändes mjuk och skön. Ser fram emot att prova detta märke som är helt nytt för mig och som även innehåller helt rätt ingredienser!


Älskar att få chansen att prova nya produkter som man kanske annars helt hade missat!

Inga kommentarer: