onsdag 6 maj 2015

Vårfest med Sahara Silver

Sahara Silver är ett smyckesföretag som startades 2009 av Lovisa Wester. Lovisa tycker att det är viktigt att tillverka smycken i hållbar och tidlös design och hennes kollektioner utökas kontinuerligt.
För ett tag sen så var jag inbjuden till deras vårfest som hölls högst upp i Skrapan på Söder, nämligen i restaurang Himlen. På plats fanns en stor del av Sahara Silvers kollektion och jag älskar verkligen de här smyckena, så mycket fint!!!


Vi var ett helt tjejgäng som möttes upp och vi hade en mycket trevlig kväll och jag fick med mig ett par jätte fina stjärnörhängen hem! De har nu blivit mina favoriter och jag bär dem nästan dagligen!


Jag hade inte kameran med denna kväll utan fotade med min dåliga mobil och här är en bild på mig och Shirley Clamp:


Och vet ni!? Helt otroligt så vann jag Sahara Silvers instagramtävling om kvällens bästa bild!!!


Jag blev super glad och som pris får jag välja ut ett valfritt smycke! Jag funderar på att välja ett fint matchande halsband till mina örhängen, kanske detta korta "Noella" halsband! Vad tror ni om det?

Inga kommentarer: