onsdag 15 april 2015

Gillar du inredning?

Igår var jag i Malmö hela dagen på möte så därför blev det inget inlägg, sorry!
Jag var uppe 04.00 på morgonen och kom inte hem förrän 21.30 på kvällen så det blev en lång dag!
Mötet var ett Teamleadermöte på Living and Rooms huvudkontor nere i Malmö och det var ett väldigt positivt och roligt möte så nu har vi mycket att se fram emot! Vi behöver både fler konsulenter runt om i Sverige och även värdinnor såklart så vet ni någon som gillar heminredning så be dem kontakta mig! Eller kanske just du själv är sugen? Mailadress till mig finns på höger sida i denna blogg och jag kan verkligen rekommendera företaget då all inredning är helt fantastisk!


Jag ska också visa er skänken som vi målat om med färgen Kalklitir, ska skriva ihop det inlägget under dagen så jag återkommer om det!

Inga kommentarer: