onsdag 25 mars 2015

Vill du gå på middag med Maria Montazami?

Som ni säkert inte missat så är jag helt kär i Maria Montazamis nya kollektion hos både Fyrklövern och Fyrklövern Living and Room! Jag ska någon gång när jag får råd köpa hela den underbara servisen som hon har designat, sängkläderna har jag redan köpt och jag älskar dem!!!


Jag har ju fått äran att träffa Maria hela 4 gånger nu och hon har varit lika underbar varje gång! En genuint trevlig och ödmjuk tjej! 

Vill du också träffa Maria Montazami? Nu finns chansen att vara med i en tävling där du kan vinna en middag med Maria här i Stockholm! I vinsten ingår även resa till och från Stockholm, övernattning och allt detta får du även bjuda med dig en kompis på! Visst låter det kul?!

Tävlingen hittar du här:

Lycka till!!!

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Vilken rolig tävling!