tisdag 17 mars 2015

Välkänd och omtyckt

Vi äter 5 rätters middagar på kvällarna, dricker massor av vin och champagne och ligger och jäser i en bubbelpool på dagarna.... ja, det går ingen nöd på oss och jag kommer nog ha gått upp några kilo när jag kommer hem men det är det såå värt!

Maten är fantastisk och eftersom Shirley varit här i 11 år så är hon välkänd och mycket omtyckt bland personal och hotellchef här nere så vi blir väldigt väl omhändertagna! Ikväll är det första giget för dem så just nu är de nere och repar i restaurangen så då passar jag på att blogga lite :-) Men alltså spana in den här maten:


Ser fantastiskt ut, eller hur?

Hotellrummet är också fantastiskt med egen balkong så man skulle lätt kunna hänga mer tid här också ;-)


Partybilder finns det gott om men dem har jag visat en del på instagram.... men kanske bjuder jag på några i nästa inlägg ;-) Nu är det dags att besöka SPA:t igen :-)

Inga kommentarer: