måndag 16 mars 2015

Helt underbart!

Jag har aldrig varit i alperna förut och trodde inte att det skulle vara min grej riktigt, jag är mer en tjej som gillar sol och bad. MEN vad fel jag hade! Jag älskar alperna och tycker att det är så vackert här! Just att det är så annorlunda på något vis, jag kan sitta och titta på utsikten hur länge som helst, kanske ett ålderstecken? ;-) Till och med från toaletten har vi denna utsikt!


Idag har jag varit på hotellets SPA och suttit i denna bubbelpool tills jag blev ett russin, hur magiskt är inte detta?


Om jag inte hade barnen där hemma så hade jag lätt kunna stanna här länge! Maten är också helt fantastisk och även våra vänner som vi reser med! Dagarna är lugna och sköna med sovmorgon, underbar frukostbuffé och sen åker man ut i backarna eller tar en dag på SPA. Klockan 16.30 börjar After Ski och sen är det full fart hela kvällen och natten :-) Jocke och Shirley ska spela på tisdag och fredagkväll så det är de enda dagarna som är uppbokade för dem men jag har INGET planerat förutom att blogga och uppdatera er om vad som händer ;-)

Inga kommentarer: