tisdag 24 februari 2015

Make up Store är duktiga på att inspirera!

Ni kommer väl ihåg den spektakulära Beauty Show jag var och såg som Make Up Store hade? Ni kan läsa om den HÄR om ni missade den.

Sen dess så använder jag deras make up dagligen för jag blev så inspirerad! De har verkligen Make Up som passar alla tillfällen och jag som ofta sminkar mig efter humör är imponerad över alla deras "stilar" som man kan få till!

Vad sägs te.x. om  Oceanutopia. Med det får du ett transparant skimmer och en härlig glans.
Färger i mint och i silver som går i härliga metallicfärger! Dessa färger kommer jag använda mycket i sommar har jag en stark känsla av!


Passionate är en klassisk och lyxig look men skuggade sotade ögon och sensuellt röda läppar. En passionerande look som passar perfekt vid en lyxig date med mannen! Jag gillar verkligen de sotade ögon som man får av dessa ögonskuggor!


Cream To Powder är ett krämigt och helt underbart puder som ger en naturlig och matt finish. Även enkel att sminka på så att det ser naturligt ut!


Color it är en härlig blandning av färger som kan få vem som helt lycklig! När man bär dessa färger så längtar man verkligen till sommaren! Härliga skimrande färger som jag älskar att sminka mig med!


Sen måste jag även slå ett slag för Make Up Stores foundation som också är lätt att sminka på. Det ger en perfekt bas och den silkeslena, mjuka och återfuktande formulan ger en matt och jämn finish utan att riskera ett torrt och onaturligt resultat. 


Gillar du också Make Up Stores produkter eller blir du kanske nyfiken nu och vill veta mer? Du kan ladda hem deras unika skönhetstidning M-Magazine helt gratis på deras hemsida! I tidningen får du bl.a. tips om produkter, får se backstagebilder och du får massor av inspiration!!!

1 kommentar:

Kristin/Onlyfemale sa...

Älskar make up stores produkter, så otroligt snygga och bra.

Kram kristin