onsdag 25 februari 2015

En personlig present

Jag var ju supersjuk på Alla Hjärtans Dag så jag sov tyvärr bort hela den dagen men jag har verkligen tagit igen den genom att ge min älskade familj extra mycket kärlek och omtanke den senaste veckan! Jag vet många som är mot Alla Hjärtans Dag och säger att de ger minsann kärlek varje dag så det borde inte finnas en speciell dag... men jag tycker helt tvärtom!
Jag älskar Alla Hjärtans Dag!
Jag ger också massor av kärlek varje dag men älskar all anledning att få fira lite extra och man kan inte hålla på att ge varandra presenter varje dag så därför är det kul med en sån dag när man blir lite påmind att det kanske var ett tag sen man gav något extra till den man tycker om och då kan det vara något så enkelt som en blombukett, choklad eller ett biobesök!

Till Jocke beställde jag i år personliga manchettknappar och slipsnål från My Cuff. Det är roligt att ge något personligt tycker jag och Jocke använder ju ofta manchettknappar och slipsnål i jobbet när han spelar. Svårast var att bestämma vad det skulle stå på dem eller om jag skulle lägga in en bild vilket man också kan göra men till slut bestämde jag mig för att bara skriva Niehoff eftersom hans företag heter Niehoff Music.
Fina vá?

1 kommentar:

Trasselmaja sa...

Gud så häftiga! Jag lär ju beställa såna till Marys pappa i farsdags-present :)