onsdag 18 februari 2015

Loppi hjälper oss att överleva vintern!

Min förkylning vill inte riktigt ge med sig.... jag hostar och har dåligt med energi. Jag som är nattmänniska i vanliga fall går och lägger mig 21.30 på kvällarna men vaknar ändå trött på morgonen. Har fått tips om att börja äta vitaminer så jag hoppas att det hjälper mig att bli lite piggare!

Jag fick hem Loppi Blogbag förra veckan och i den fanns massa nyttigheter som jag genast ska börja proppa i mig! Kändes som en riktig hälsobag och den gemensamma nämnaren för alla produkter var just ENERGI!!!


Blutsaft är en vegetabiliskt järntillskott som innehåller en speciell typ av järn som kroppen lätt kan tillgodoföra sig. Blutsaft är även rik på B-vitaminer och fri från konserveringsmedel. Tror att det kommer göra susen på min trötta kropp!

Friggs Hälsote Blåbär och Acai är ett rooiboste som är härligt bärig. Rooiboste är naturligt fritt från koffein och passar därför bra att dricka på kvällen.

Friggs Vitaminbrus ger en väl sammansatt blandning av vitaminer och mineraler, samtidigt som dryckerna är goda törstsläckare. Friggs Sockerbalans hjälper dig även att minska sötsuget och har en exotisk smak av bland annat ananas och papaya.

Friggs Riskakor i helt ny tappning! Tunna krispiga med superfrön och naturens egna smaksättare. Bara naturliga ingredienser!

Ekomusli är baserad på ekologiskt odlade ursprungsgrödor som dinkel, emmer och nakenkorn. De innehåller höga halter av protein och näringsämnen. Allting odlas i Sörmland och flingorna framställs genom kallvalsning på Warbro Kvarn.

KidsZoo är välsmakande multivitamin som ett tillskott under perioder när kosten inte riktigt fungerar. En nalle om dagen ger barnen en bra dos av de vanligaste vitaminerna. Innehåller bara naturliga färger och aromer, inga konstgjorda sötningsmedel.

Cactus fruktstänger är fulla av naturlig energi och passar perfekt som en del av mellanmålet. Utan tillsatt socker, rik på fibrer och utan konserveringsmedel eller färgämnen!

Bra vá???
;-)

Inga kommentarer: