onsdag 18 februari 2015

ICONA - Luxury For Less

Jag gillar ju konceptet "Homeparty" eftersom det är ett härligt tillfälle att bjuda hem sina vänner, grannar eller kolleger. I Hälsingland är det vanligare att man går hem till varandra och fikar än man gör här i Stockholm. Det tycker jag är tråkigt så det är nog mycket därför jag gillar just Homepartyn för då går man ju hem till varandra och fikar och umgås och på köpet så får man en proffsig säljare som uppdaterar en på vad som gäller i trendväg! Sen att man kan passa på att shoppa om man har lust till det, är ju verkligen lyx i vardagen, att shoppa, fika och umgås på samma gång :-)

Bl.a. Blingo kör det konceptet! Blingo säljer rockromantiska och miljömedvetna kläder för både barn och vuxna och jag gillar deras kläder jätte mycket! Hela familjen har faktiskt kläder från Blingo och nu tror jag faktiskt det är dags att shoppa lite igen! (De har även webbshop)

Fick nämligen reda på att Blingo lanserar ICONA, som blir deras nya varumärke där de samlar hela damkollektionen! Namnet är inspirerat av starka kvinnor, ikoner och kollektionen innehåller både kläder som passar på jobbet, hemma och på festen! Dessutom såklart helt miljömedvetet!

Inga kommentarer: