måndag 4 februari 2013

Ballongviftning

Helt rätt gick vidare till finalen i Melodifestivalen i lördags tyckte vi! Med inspiration från den så hade vi sen en egen Melodifestival här hemma :-) Jag fick vara publik och sitta och vifta med en ballong medan Smilla och Max turades om att sjunga :-) Smilla har på bilden på sig Blingos coola klänning med hörlurar på!

 

Igår söndag var jag på en visning i Haninge och sen när jag kom hem så var middagen färdig och det var bara att sätta sig vid dukat bord, så härligt! Jocke hade förutom fixat middagen också köpt en flaska vin som vi delade på, mysigt och gott och vi satt länge vid bordet hela familjen! 

I natt har Max hostat väldigt mycket så vi var oroliga om han är på väg att bli sjuk men han var rätt pigg i morse och fick gå till dagis men det skulle inte förvåna mig om det blir VAB (vård av sjukt barn) imorgon för det kallas ju inte Vabruari för intet, årets sjukaste månad!

Nä, nu måste jag jobba undan lite och förbereda för ytterligare en visning imorgon! 
Kram!

Inga kommentarer: