måndag 13 februari 2012

Ny vecka

Ny vecka nya tag! Det blev ingen simskola för Smilla igår eftersom hon fortfarande är lite förkyld men idag har vi planerat att gå på dansen i varje fall och både Max och hon är på dagis.

Har precis fixat och trixat inför Alla Hjärtans dag imorgon, jag har slagit in presenter till mina tre älsklingar och jag har ringt och bokat bord på en restaurang till imorgon kväll. Jag var lite i valet och kvalet om vi skulle äta hemma eller gå ut och äta på restaurang men jag beslutade precis om att vi provar att äta ute så det kommer bli en rolig överraskning för dem :-) Vi har undvikit att äta ute med barnen den sista tiden (på finare restaurang) eftersom de just nu har så mycket spring i benen och svårt att sitta stilla men i värsta fall får vi ta med oss maten hem.... jag tror att det kommer bli bra.

Fick precis ett SMS att ett Blingopaket och ett Ellospaket är på väg till mig! Tjohoo, vad jag längtar, hoppas det är här imorgon! Då lovar jag att visa er vad paketen innehåller!!!


Nu måste jag "jobba" lite, vi hörs sen!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å vad mysigt.
Ja här dröjer det ett tag till innan vi kan njuta av restaurangbesök hela familjen.
Wille är ett riktigt bus han.

Ha en supermysig kväll imorgon nu!
Kram!

Vardaxlyx sa...

Hej! Jag vill börja med att tacka dig för dina fina ord på min blogg =)
Nu är det dax att kolla in din blogg!! Önskar dig en massa varma kramar!!