onsdag 23 november 2011

Personlig almanacka

Tjohoo, full fart med 5 barn i lägenheten :-) Men vi har haft en trevlig kväll, barnen har lekt bra och vi har ätit massor av våfflor :-)


Vi fick in lite adventsstämning också genom att jag bjöd på lite Havtornsglögg till fördrink och jag fick en fin Hyacint av Åsa och Catrine.


Jag fick även min almanacka idag som jag beställt. Har haft samma sort i flera år och är supernöjd, det är en personlig almanacka som man kan designa helt själv genom att välja färg, text och hur veckobladen ska se ut. Man lägger in födelsedagar och andra "viktiga" dagar första gången sen följer de med varje år och man kan lätt lägga in nya dagar om man vill. Kan verkligen rekommendera denna! Du kan beställa en HÄR om du vill!



Jocke är i Örebro fram till söndag så jag är ensam med barnen så nu är det dags att gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon bitti med mina morgonpigga barn. Natti Natti!

1 kommentar:

Jessica Sundberg sa...

Gulle dig!!! Kunde inte komma på eventen - njuter av 3 v ledighet i Thailand! Inte synd om mig :-) Har förinställt inlägg på bloggen men fick inte ihop 21 st :-) Snart hemma... Ångest! Ses o hörs! Kram Jessica