torsdag 24 november 2011

Gästbloggare

Idag är jag gästbloggare på min vän Linas blogg :-) Hon är flygvärdinna och reseexpert och skriver och tipsar om att resa med barn. Man får jätte många bra tips så gå in och kika!

Jag har precis varit nere i källaren och plockat upp 4 kartonger (!) med julpynt så nu ska jag leta fram mina favoriter och göra adventsmys här hemma :-) Jag tror att det är första gången jag gör det som det inte är en snöflinga i sikte utan istället spöregn utanför fönstret! Enligt vädret så känns det som det är oktober och inte slutet på november! Tycker så synd om barnen som är på utflykt i skogen idag när det regnar, de har sett fram emot detta och i morse gjorde vi mackor och ljummen choklad som de skulle ha med sig i skogen. När jag lämnade dem klockan nio på dagis så var t.o.m. solen framme men en halvtimme senare öppnade sig himlen och regnet vräker nu ner.

Inga kommentarer: