onsdag 23 november 2011

Våffelfest

Fy vilket trist väder det är!!! Jag har verkligen längtat efter att sätta upp lite adventsljus i fönstren man har inte hunnit och idag hinner jag inte heller men imorgon, då jäklar ska det upp ;-)

Igår efter dagis tog vi pendeln in till söder jag och barnen för att hälsa på Malin och hennes son Joel. De bjöd på glass och kladdkaka och sen när vi skulle åka hem så fick Max två stora kassar med urväxta kläder från Joel, så himla snällt!!!

Ska strax iväg till Solna Centrum och äta lunch med min kompis Kina och även passa på att handla lite mat till i eftermiddag då mina vänner Catrine och Åsa kommer hit med sina barn Natalie, Elton och Morris. Jag har lovat att bjuda på en enklare middag eftersom de kommer direkt efter dagis och vad är enkelt och som barn älskar? Jo, våfflor!!! Så vi ska ha lite våffelfest här har jag bestämt :-) Ska nog lyxa till det och köpa lite glass och färska bär också :-)

Inga kommentarer: