tisdag 20 februari 2018

Per Pr Öppet Hus

Det är alltid lika trevlig att besöka Per Pr:s öppet hus! Man minglar runt bland trevliga människor, inspireras av vackra miljöer och produkter och man får så många härliga idéer till vårens stylingar. Beckers visade upp deras färgkulörer Trofast 861, Lycka 860, Anemon 656, Innerlig 810 och Evig 865. Så härliga färger!
Eva solo presenterade också nya fina färger och jag är helt såld på deras produkter! Så fina och med underbar kvalitet! Jag älskar att dricka kaffe ur deras "To Go Cup".
Hillerstorp, Gardena, Folkpool, Tarkett och Markslöjd visade också upp fina nyheter. Jag älskar att Folkpool satsar på snygga och coola detaljer till badet!!!
Letar du praktiska förvaringslådor så kan jag rekommendera svensktillverkade SmartStore från Orthex Group! Snygga OCH smarta förvaringslösningar! De har också praktiska matlådor från GastroMax food Storage.
Dessutom var Andrea Brändström där och bjöd på läckert fika! Andrea vann ju Hela Sverige Bakar 2017. Jag blir så himla sugen att baka när jag ser och smakar på hennes mästerverk för hon är så duktig!

Inga kommentarer: