torsdag 22 februari 2018

Brolle, dejt & inflyttningsfest

Det är inte ofta jag går på fest eller går ut då Jocke ofta jobbar kvällar och helger och jag blir hemma med barnen. Men på tre helger har det nu blivit tre fester! Så himla roligt och jag känner mig nästan 10 år yngre igen så detta kan jag leva på länge. Vi har äntligen varit iväg och sett Brolle på Göta Lejon! Då Jocke brukar spela med Brolle så sa vi redan för ett halvår sen att vi skulle gå och se hans nya show Elvis, Cash & the killer på Göta Lejon men först nu blev det äntligen av och det var en bra föreställning och det blev en mysig dejt med min kära man där vi började med drink i baren och sen efter showen så gick vi på en mysig italiensk restaurang och åt god middag.
Sen har jag även varit på min kompis Annikas inflyttningsfest, där var det full fart med skumpa, mat, trevliga tjejer och generöst paketspel.

Inga kommentarer: