onsdag 7 februari 2018

Body Butter Shaping

Jag har skrivit förut om Rosenserien och hur mycket jag gillar den serien då den är 100% vegansk och 79% ekologiskt. Den återfuktar också huden effektivt och ger i varje fall mig den där perfekta känslan som man vill ha på huden. Jag har nu testat deras Body Butter Shaping som är en intensivkräm som lovar uppstramning av huden. Man kan ha den på utvalda delar men även på hela kroppen och den är bra för mycket torr hud, påfrestad hud (ex. graviditetsmage), celluliter, utslag, självsprickor och irritationer. Jag har använt den på mina celluliter i två veckor nu men kan inte säga att jag ser någon märkbar skillnad ännu men det har ju gått så kort tid och det rekommenderas också 1-2 ggr dagligen men jag har bara smörjt in mig efter varje dusch. Men en sak vet jag och det är att jag gillar även denna kräm, jag gillar att den gör min hud sammetslen och fräsch och sen om den även med tiden stramar upp den är ju verkligen en bonus!

Inga kommentarer: