lördag 6 januari 2018

Spana in Rustas vår och sommarkollektion!

Jag älskar att gå runt på Rusta och köpa massa grejer jag inte visste att jag behövde! De har väldigt roliga "gå bort presenter" och väldigt lekfulla inredningsdetaljer till hemmet. På senaste pressvisningen jublade jag inombords när jag såg alla flamingos! Jag älskar palmer och flamingos och kommer att hänga på låset i vår när de kommer ut i butikerna runt vecka 8.
Rusta presenterade också multifunktionella loungemöbler både för de mindre balkongerna och de större uteplatserna. Möbelsetet Torino i rotting har praktiska förvaringslådor som även kan användas som extra sittplats eller bord.
Men Rusta har ett brett utbud av loungemöbler, dynboxar, spaljeér, utemattor, matbord och stolar så det är absolut värt att spana in deras sortiment om du är ute efter nytt. Möblerna är även lättskötta & underhållsfria.

1 kommentar:

Malin sa...

Älskar flamingos! 😊 Ska lätt kolla in när de släpps.