tisdag 28 november 2017

Ceannis vår & sommar 2018

Jag vet, det känns lite avigt att visa upp hur vår/sommar 2018 kommer att se ut men samtidigt så kan jag inte låta bli..... Förra veckan var det Stockholm Fashion Week och jag var runt och njöt av allt det ljusa, pastelliga och gula. Ja, det var mycket gult överallt både i inredning och kläder så vi får se vilka av oss som vågar satsa på lite gult till våren, jag personligen tycker det är jätte fint men jag lyckas aldrig riktigt få in det i mitt eget hem. Hos Ceannis firades det midsommar med sill och nubbe, rosa bubbel och pastelliga moussetårtor en verklig kontrast mot snön som föll utomhus!
Självklart hade de anammat den gula vårtrenden och vi såg även toner i orange/brunt.
Nu firar vi jul men sen är vi verkligen redo att möta våren, eller hur?!

Inga kommentarer: