lördag 28 oktober 2017

Årets läskigaste tid

Det här är värsta tiden på året för oss som är mörkrädda och har spindelfobi! Det hänger Halloweenspindlar överallt och stora och små är utklädda till läskiga figurer och jag tycker till och med att mina egna barn blir läskiga när de går omkring i screammasker, clownmasker och målar svarta ringar runt ögonen som Zoombies. I onsdags var vi speciellt inbjudna till Gröna Lund för att se deras Halloween-satsning och dit går vi aldrig igen i Halloweentider för det var verkligen LÄSKIGT! Första gången som barnen gråtit och bett om att få åka hem från Gröna Lund!!! Men om ni älskar läskigheter, spöken och spökhus så ska ni absolut åka till Gröna Lund ikväll eller någon kväll under nästa vecka efter klockan 18.00 för då kommer alla hemska väsen fram! Men på dagtid är det bara snälla häxor framme, tror jag........ i nästa inlägg lovar jag att skriva om vårt besök på Grönan!
Nu ska jag iväg på inredningsparty i Sigtuna och jag ska skjutsa barnen till Jocke som är i studion och spelar in en skiva idag. Barnen trivs i studion så de är gärna där och lyssnar och kollar så det är skönt då man har svårt med barnvakt.
Vi hörs snart igen!
Kram!

Inga kommentarer: