måndag 8 maj 2017

Nyfödd, Korea och homeparty!

Det har varit en intensiv helg även denna helg. Men den började helt underbart i fredags när min systerdotter Felicia fick en liten Theodore. Älskar att ha en liten bebis i "familjen" igen att få gosa med! Här kan ni läsa Felicias mammablogg om ni vill och följa deras liv.
I lördags åkte Jocke till Korea för att spela i 10 dagar! Känns sådär roligt men det ska nog gå bra, vi är rätt vana att han är ute och reser. Barnen var iväg och såg på teatern Mio min Mio på Stadsteatern tillsammans med deras vänner och jag var iväg och hade ett inredningsparty ute i Skälby hos ett härligt tjejgäng! Älskar att inspirera, prata trender och sälja ZBH:s fina produkter. Camilla Torelm heter tjejen som jag var hemma hos och hon säljer Me&I kläder så jag slog till och beställde en jumpsuit av henne. Den var så otroligt skön och snygg så jag längtar tills den kommer! Om du också vill beställa eller kanske boka ett Me&I party, skicka ett mail till Camilla: camilla.torelm@meandi.se
Om du vill boka ett inredningsparty med mig så är det bara att maila mig: annelieniehoff@gmail.com som värdinna får du upp till 700 kr i rabatt på din egen order och även fina erbjudanden som bl,a, jätte bra priser på dessa ursnygga Butterfly lyktor.
Idag vaknade vi till snö! Känns inte så roligt då båda barnen ska på utflykter idag och ha lunchmatsäck med sig men förhoppningsvis så blir vädret bättre framåt lunch för även jag ska ut på roligheter. Nämligen åka ut till havs och fiska!!! Mer om det senare för nu måste jag åka iväg, ha en bra dag!
Kram!

Inga kommentarer: