torsdag 4 maj 2017

Ny badrumslampa!

Äntligen har taklampan i badrummet kommit upp! Vi har länge saknat en i badrummet men nu kan vi äntligen se oss själva i spegeln igen och jisses vilket härligt ljus det blev! Jag älskar också att glamourkänslan i badrummet höjdes, denna lampa blev liksom pricken över i:et efter vi fixade om där. Lampan kommer från Aneta Belysning och heter Teresa och här hittar du deras återförsäljare
Som stylist har jag lärt mig hur viktigt det är med belysning! Belysning är bland det viktigaste i en homestyling och nästan varje vecka så får jag förfrågan om ifall jag kan tipsa om bra belysning. Jag älskar att tipsa om belysning men när jag ska köpa till mig själv så är det mycket svårare. Jag är nu på jakt efter en mer trendig lampa att ha på väggen ovanför spegeln på vår gästtoalett så kom gärna med tips om du har. Den ska som sagt var sitta på väggen, sticka ut lite, ha en modern utformning och vara mellan 40-50 cm bred, ungefär något sånt här har jag tänkt mig...

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh där är den där buddhan jag såg från Zbh så fiin !! :D