söndag 28 maj 2017

Morsdag 2017

Idag är det morsdag och jag väcktes av sång (!) teckningar och kramar på sängen. Barnen hade mer än gärna även gett mig frukost på sängen men de känner mig och vet att jag inte är så förtjust i att äta i sängen.... dels så tycker jag att det är så bökigt och jag hatar att sova bland smulor och dels så har jag svårt att få i mig något direkt när jag vaknar.... men istället så var frukostbordet färdigdukat och Max hade städat lite i lägenheten och han bäddade även allas sängar! Jocke har jobbat hela dagen men har precis kommit hem så snart ska de bjuda ut mig på middag också, så himla lyxigt!
Jag firade min egen mamma redan igår när vi var och åt middag hos henne och pappa eftersom vi åkte hem till Stockholm sent igår kväll. Men grattis igen världens bästa mamma!

Inga kommentarer: