tisdag 30 maj 2017

Coola Designers!

Prydnadsföremål är mer inne är någonsin, på 80-90 talet älskade vi att ha små prydnadskatter, hästar, änglar och andra grejer framme och nu är den tiden tillbaka men nu ska det vara mer rejält och gärna "ovanliga" och lite "crazy" produkter. Jag har två stora favoritdesigners när det gäller inredning och det är Jonathan Adler och House of Hackney. Dessa produkter såg jag på Stockholm Fashion Week hos PR byrån Studio Sankt Paul.
Älskar denna sol-spegel från Jonathan Adler! Lampan kommer från Konsthantverk.
 
 
Eller vad sägs om den här lampskärmen från Lisa Bengtsson, hela lampan är så cool!
Cirkuslampan är också en underbar inredningsdetalj.
Träffade även en för mig ny designer som heter Jonas Weikel, han har designat fina färggranna kuddar, brickor, tavlor, doftljus, doftstickor och massa annat fint. Jag är väldigt nyfiken på hans produkter och jag lovar att skriva mer om honom när jag får mer info om produkterna.
 
Underbara vaser från Anna Elzer Oscarson och Smaelta som finns i många olika variationer.
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Läckert!! Cirkusspegeln tittade jag på och den hade gärna fått flytta hem till mig :D