lördag 8 april 2017

Känner mig tom och ledsen!

Vi känner oss så tomma och ledsna här nere i Österrike, vi har följt terrorattacken i Stockholm på TV och via sociala medier och kvällens avslutningskonsert kändes inte alls så upplyftande som vi hade hoppats på. Men imorgon åker vi hem till Stockholm igen och får äntligen kramas med våra nära och kära! En hel vecka utan barnen har varit sjukt jobbigt men samtidigt väldigt nyttigt för både Jocke och mig för det var länge sen vi hade så här mycket tid bara vi två! Vi har haft otur med vädret, det har regnat och varit dimmigt så backarna har varit värdelösa och solen som jag hade längtat efter visade sig bara de två första dagarna. Men istället har vi hängt på SPA, legat på rummet och slappat, gått promenader i den vackra byn och umgåtts med härliga vänner! Dessutom har vi skrattat så mycket så att vi nog kommer att leva 10 år extra!
Älskar utsikten från hotellets SPA, kan ligga i bubbelpoolen i flera timmar i sträck!
Dessutom är maten helt fantastisk! Frukostbuffén är grym och har allt jag önskar mig, lunch har vi oftast ätit ute i backen, på eftermiddagen är det After Ski buffé och varje kväll har vi ätit femrätters middag!!! Så det har verkligen inte gått någon nöd på oss!
Som ni märker så ligger Desserterna mig varmt om hjärtat, det är i varje fall de som hamnat mest på bild ;-)

Inga kommentarer: