torsdag 30 mars 2017

ICA GRILL 2017

När ICA skulle presentera deras grillrapport bjöd de ut oss till vackra Rosendahls Trädgårdar på Djurgården. Där fick vi avnjuta en underbar grillunch i härligt solväder och lugnet där ute gör mig så glad och harmonisk! Jag var där tillsammans med min kompis Annika och vi njöt verkligen av allt. Lunchen startade med Lemonad från ICAs eget sortiment och den var så fräsch och god, ett mycket bättre och trevligare alternativ än läsk!
ICAs grillrapport 2017 visar att grillning är ett viktigt tillfälle för tid tillsammans. Fler än hälften (57%) vill grilla mer grönsaker i år och 81% vill lägga mer lokalproducerat på grillen för att stötta det svenska lantbruket.
Har ni sett att ICA idag stämplar sina ekologiska varor istället för att sätta på en massa klisterlappar som inte är så bra mot miljön? Jätte bra tycker jag! Det finns många nyheter i ICAs sortiment och några nyheter ser ni här nere, jag har redan provat en del och allt känns så himla fräscht, trendigt och gott! Gillar ni lax kan jag verkligen rekommendera Laxfilé Grill med smak av jalapeno och ingefära!

Lunchen avslutades med underbara gräddtårtor med jordgubbar, fläder och vit choklad. En perfekt avslutning innan bussen tog oss tillbaka till citylivet igen. 

Inga kommentarer: