fredag 13 januari 2017

Fredag den 13:e

Redan fredag! 3 vardagar har vi hunnit haft denna vecka, vi har alla haft det lite tufft att komma upp på morgonen men det har ändå gått rätt bra. Skönt att det är helg igen men tyvärr blir det inga sovmorgnar för mig då jag imorgon ska upp redan 05.00! Då ska jag nämligen åka ner till Skåne på konferens med ZBH och det ska bli jätte kul! Några kolleger kommer hit ikväll och ska sova över här och även mamma och pappa sitter på tåget ner från Hudiksvall för att vara barnvakt så inatt blir det överfullt här hemma men finns det hjärterum så finns det..... Sen är det ju fredag den 13:e också men det har jag inte märkt av något, inga missöden än så länge.... peppar, peppar...
Igår fick jag hem ZBH vårkollektion så gissa om det kändes som julafton här hemma! 5 stora paket hämtade jag ut och de fick knappt plats i bilen och det var lite kämpigt att få hem allt men nu är allt uppackat och jag älskar allt det nya! Ska bli så kul att få visa er allt, säljstart nu på torsdag! Hör av dig om du vill att jag ska kontakta dig för mer info, om du vill beställa något eller kanske vara värdinna för ett homeparty?! Nya katalogen hittar du här: http://np.netpublicator.com/netpublication/n59033917

Inga kommentarer: