fredag 20 januari 2017

Det blev mycket på en gång....

Det blev en riktig raketstart på den här veckan! Coachträffen i Skåne med ZBH efter flera veckors ledighet sög musten ur mig helt, det var en fantastisk helg och jag fick lära känna en drös med härliga tjejer som jag hoppas får möta igen och jag älskade att få se den nya kollektionen och höra om vår kommande vårsäsong. Men det var mycket information att suga in och direkt när jag kom hem så var det bara att planera för min egen teamträff här hemma. Jag har många nya tjejer i teamet och mycket nytt att ta upp med dem så efter den träffen så var jag också rätt slut men oj vilket härligt team jag har! Är så glad att jag fått så bra tjejer i teamet och jag ser fram emot en bra säsong tillsammans med dem!
Somnade ovaggad på kvällen men klockan ringde tidigt på onsdagen och det var dags för en heldag på Formex. Formex är bästa inspirationsdagen på hela året och en fackmässa där utställare visar upp sina nyheter så det är verkligen underbart att gå runt där och frossa av inspiration! Som bloggare/press får man även ett fullproppat presschema att följa och då många presentationer är samtidigt så blir det ett väldigt springande mellan mässhallar och montrar. På kvällen när jag kom hem så var jag totalt slut i både fötter och hjärna och när jag la mig så lovade jag mig själv att ta en vilodag hela torsdagen och bara vila upp mig men gissa då om jag vaknade upp med en hemsk förkylning! Jag hade ont i huvudet, täppt i näsan, ont i halsen och helt orkeslös så igår sov jag nästan hela dagen och idag är jag också väldigt förkyld och orkeslös. Skönt att det är helg men jag har blivit tvungen att skjuta fram en visning som jag hade inbokad och får ta den senare istället när jag är frisk helt enkelt, vill ju inte heller smitta ner mina vänner.
Så ikväll blir det fredagsmys med familjen, ska ta en dusch nu så att jag förhoppningsvis piggnar till och orkar gå och hämta barnen i skolan. Sen blir det god mat och soffmys, borde åka och handla också men vi får se om jag orkar det. Vill i varje fall önska er alla en härlig helg så återkommer jag snart med bilder från Formex som jag vet många av er väntar på. Ni får kika in på min Instagram så länge för där finns några bilder. Kram!

2 kommentarer:

Sofhia sa...

Skönt med fredagsmys med familjen , ha en bra kväll

MarieS sa...

Åååh, stackare! Jag har själv fått vara hemma två dagar i veckan. Men idag var jag på G igen. Lyssna på kroppens signaler och var rädd om dig ❤
Vi ses snart igen finaste Annelie.
Ha en skön helg och ta hand om dig själv och din fina familj��
Nästa vecka börjar med nya andetag. Kramar Marie S ��