fredag 2 december 2016

Ny julshow, nytt badrum, ny julkalender!

Snart dags att åka iväg på inredningsparty igen, ska bli kul! Men det är litet pyssel att komma iväg då man är ensam med två barn. Det var egentligen meningen att mamma skulle komma ner och vara barnvakt men hon fick förhinder så jag fick lösa det genom att de får sova hemma hos kompisar istället. Jocke är uppe i Tällberg i Dalarna sen några dagar och ikväll har de premiär för nya julshowen "God Jul mitt namn är Shirley Clamp" som de kommer att köra fram till jul. Vi ska faktiskt upp någon helg framöver och kolla på showen så det ska bli mysigt!
I helgen ska vi fortsätta med vårt badrum som vi håller på att fixa iordning, ska bli skönt när det är klart för just nu ser det ut så här och inte så praktiskt ;-) Tur att vi även har en gästtoalett som vi kan använda. Har inte hittat någon ny blandare än så kom gärna med förlag på vad vi ska ha! Det är verkligen en djungel där ute!!!
Sen måste jag också visa en av våra julkalendrar här hemma, förutom de obligatoriska Legokalendrarna så har jag gjort en egen julklappskalender till barnen. Det var jobbigt att sitta och slå in 48 paket men nu när det är klart så är det så mycket roligare med en sådan än de andra.
Nu måste jag iväg, önskar er en härlig fredagskväll så hörs vi snart igen!
Kram!

Inga kommentarer: