fredag 25 november 2016

Black Friday och fullspäckad vecka

Det blev en fullspäckad vecka med en envis huvudvärk, VAB och mycket jobb men nu är det helg och nu ska jag bara iväg på en sista jobbgrej innan jag kan luta mig tillbaka och ta helg. Eller luta mig tillbaka hinner jag nog inte för jag ska adventspynta tänkte jag! Men jag älskar det så det blir bara roligt!

Jocke är borta på spelning i helgen så jag blir ensam med barnen och imorgon ska vi till Friends Arena på Stockholm Horse show och sen är det både fotbollsträning, dansuppvisning och sånguppträdande så fullt upp alltså :-) På söndag har jag även lovat barnen att vi ska baka pepparkakor...

Smilla har varit hemma från skolan igår och idag p.g.a. feber men nu är hon feberfri så jag hoppas det fortsätter så!

Idag är det Black Friday och självklart har även vi bra priser! Kika in i min webbshop så får du 25% rabatt på valfri vara om du uppger kod 6074 och sen "blackfriday". Klicka på denna länk:
http://webshop.zbh.se/sv/?affiliate=6074  även frakten är billigare idag, endast 49 kr!
Om du inte får det att funka så skicka mig ett mail så hjälper jag dig! (annelieniehoff@gmail.com)
Bläddra i vår katalog kan du göra här: http://www.zbh.se/vara-produkter.aspx


Har du vägarna förbi Tumba centrum idag så får du gärna komma in och hälsa på oss! Det är julmarknad där och jag och min kollega Lisa kommer att stå där fram till 18.00 (eller jag kommer bara att stå där mellan ca. 13.00-15.00). Ha nu en underbar helg! Kram!

Inga kommentarer: