torsdag 14 juli 2016

Stockholm Fashion Week - Polhem PR

När jag sprang runt på Stockholm Fashion Week i maj så var jag även hos Polhem PR. De hade som vanligt pyntat och inrett deras showroom till max och jag fick massa härlig inspiration inför höstens stylingar och trendföreläsningar!


Det jag fastnade mest för var Lulu Carters Design som i samarbete med Royal Design tagit fram en kollektion där mönster och influenser från hela världen skapar ovanligt färgstark inredning. Kollektionen omfattar en serie kuddar och brickor i flera olika mönster och storlekar.


Även Paradisverkstaden som är kunglig hovleverantör föll mig i smaken. Paradisverkstaden ligger strax söder om Ölandsbron. De jobbar med stengods som är målat, drejat och gjutet för hand och formerna och färgskalan är mjuk och trendig!

Inga kommentarer: