tisdag 28 juni 2016

Att packa inför kommande fester

Nu har vi mellanlandat i Stockholm för att packa om och tvätta lite innan vi åker vidare ner till Skåne. Vi har även passat på och göra några ärenden och Smilla har varit hos tandläkaren.

I Skåne ska vi hinna med två fester, en 75-års fest och en 40-års fest så nu håller jag på att leta vilka kläder som jag ska ha. Både min nya "väst" från Capri Collection och mina nya skor från Calou får i varje fall följa med! Jag hade dem på kryssningen och fick många komplimanger och de är ju så sköna! Skorna har en klack men det känns inte eftersom skorna är så mjuka och västen följer lättsamt efter kroppen. Apropå kryssningen så kom jag på att jag glömt att blogga om den så det måste jag ju snart göra och visa er bilder från den.

1 kommentar:

Calou sa...

Verkligen kul att du trivs i skorna!