måndag 23 maj 2016

Mirakelkrämen för röda partier

När jag sminkar mig så har jag alltid svårast att dölja mina röda partier, näsan är värst. Det är även ett släktdrag då nog alla i min släkt har mer eller mindre röda näsor ;-) Jag har alltid massor av foundation på näsan och det är ju inte så bra för då täpps ju alla porer igen och det resulterar då i finnar på näsan istället vilket inte heller är så snyggt direkt...

Men så en dag ramlade jag över en kräm som jag inte visste existerade! Det är en kräm från Mary Cohr som är en lokalbehandlande creme med kärlstärkande och lugnande egenskaper. Rodnader och hettande känslan försvinner och huden får en jämnare och finare hudton utan rodnader.

Krämen appliceras omsorgsfullt på röda och känsliga partier i ansiktet. Man masserar in den noggrant och den kan användas både under och/eller över dag- och nattkräm.

Krämen heter Créme Anti-Rougeurs Instantanée och kostar runt 420 kr, kan tyckas dyrt för en sån liten kräm (15 ml) men om man verkligen lider av röda partier så är det absolut värt det för det behövs ju så pass lite av krämen så den räcker väldigt länge.

Mary Cohr får endast säljas av utbildade hudterapeuter och säljs på utvalda salonger och SPA´n. Kontakta Beauty International Wellness på tel. 08-718 31 10 eller e-mail; info@beautyinternational.se för att hitta din närmsta återförsäljare.

Inga kommentarer: