söndag 22 maj 2016

En middag utan kamera...

Ikväll blev det middag på balkongen för hela familjen, Jocke kom hem till middagstid och jag hade förberett gott kött, goda såser och friterade potatisklyftor som vi avnjöt i kvällssolen till varsitt glas gott rosévin. Jag hade chansen att fota fina bilder men lät för en gång skull bli, min familj kan bli lite irriterad på mig ibland när jag hela tiden har kameran i högsta hugg så ikväll lät jag kameran vara men jag måste erkänna att jag ångrar mig lite nu att jag inte har några fina matbilder att visa er ;-)

Annars har dagen bestått av Legobygge och lek med lera så det har varit många kreativa skapanden.


Nu ska jag sätta mig i soffan med min man och som vanligt blir söndagen vår "helgdag" då vi ska försöka koppla bort våra jobb och kanske kolla på en film tillsammans. Hoppas ni alla haft en skön helg och just det jag måste ju berätta att jag faktiskt sov helt ok inatt även fast det var fullmåne och jag fick sova ända tills 07.30 innan barnen väckte mig ;-) Har fått tips om magnesiumspray som jag ska ta mot mina Restless legs som blir ännu värre när det är fullmåne så jag ska på jakt efter det imorgon. Undrar vart jag kan köpa det, på Apoteket? Eller Hälsokost?

Inga kommentarer: