fredag 29 april 2016

Efterlängtad helg!

Idag är det fredag och helgen är efterlängtad! Länge sen jag var så här trött, jag är inte van att jobba på mässa i 8 dagar i sträck! Först Lakritsfestivalen och nu GastroNord. Ikväll ska jag bara sjunka ner i soffan med ett glas vin och lite godis och bara slappa!!!

Gårdagen blev inte som jag tänkt mig då skolsyster ringde mig vid 13.00 och bad mig hämta Smilla på skolan då hon hade ont i halsen. Hennes halsmandlar var svullna och röda och hon kunde inte svälja eller gapa så vi åkte direkt ner till Vårdcentralen. Men där blev vi inte insläppta då vi inte bokat någon tid och det fanns ingen ledig tid på hela dagen. Så istället åkte vi hem och har nu fått en tid i eftermiddag som vi ska åka till närakuten med henne för hon har fortfarande väldigt ont. Som tur är så kom Jocke hem så han kan lösa av mig så att jag kan åka in till mässan nu. Idag ska jag ju dessutom packa ner hela montern!

Ofta är vi bara två i montern men här är alla tjejer från Tidningen Hotell och Restaurang också på plats, visst är vi fina med likadana tröjor? Ha ha.. vi ser ut lite som ett dansband ;-)


Vi hörs snart igen! I helgen ska jag försöka hinna visa er massa bilder från pressdagarna som var förra veckan. Så mycket fint som jag fick njuta av då och som ni kommer att få njuta av till hösten!

Inga kommentarer: